
„A világ legnagyobb taxicégének (Uber) egyetlen autója sincs, a világ legnagyobb médiatartalom-közvetítője (Facebook) nem készít semmilyen tartalmat, a világ elsőszámú piacterének (Alibaba) nincs egyetlen raktára sem, és a világ legnagyobb szállásportáljának (Airbnb) nincs egyetlen ingatlana sem. Az látszik nyerőnek, aki a hozzáférést adja.”
Képzeld csak el a következő helyzetet:
Mész az utcán, és hirtelen eszedbe jut, hogy a héten még nem is mostál. Előkapod a telefonod és gyorsan elindítod a "Wash-Up" alkalmazást, amellyel megtalálhatod a legközelebbi mosodát, vagy olyan szomszédot, aki megengedi hogy használd a mosógépét valamennyi költségért. Gyorsan hívsz egy Uber-es taxit, és hazahúzol, közben a "TeleMosógépen"-n feladsz egy hirdetést, hogy te bizony 1 óra múlva viszed a szennyest mosni és keresel még hasonló helyzetű embereket. Mivel mindenki költséghatékony akar lenni, ezért a másik 3 jelentkezővel egy mosásban mossátok ki az összes ruhátokat.
A végén közösségi megosztás alapon elmentek piálni, és az asztalon hagyott italok maradékából rúgok be...
Troll Mód off...