"Tegnap két érdekes írás jutott el hozzám. Ezekből ragadok nektek most ki két gondolatot “kedvcsinálónak”:
A Forbes írta:
„A Facebook 689 003 felhasználón végzett kiterjedt pszichológiai kísérletet, amely során manipulálták az érintettek falán megjelenő híreket és megnézték, hogy ez milyen hatással van az érzelmeikre,”
A másik írásból:
“A Facebook alapítója kifejtette, hogy eljön az a nap, amikor a technikai fejlõdés lehetõvé fogja tenni, hogy az érzelmeinket és a gondolatainkat vezeték nélkül megosszuk a barátainkkal. Szerinte kicsit olyan lesz ez, mint az interneten keresztüli telepátia: egyszerûen valamire gondolni fogunk és a barátaink ugyanabban a pillanatban képesek lesznek átélni a gondolatainkat. Ehhez csak a megfelelõ technológiára lesz szükség.
…”Zuckerberg leszögezte: reméli, hogy mindezt a következõ 10 évben megvalósíthatják.”
……………………………………………………… 230;………………......
Mark Zuckerberg (facebook) egy chatbeszélgetés során kérdésekre válaszolt és mesélt a Facebook jövõbeli terveirõl.
Zuckerberg egy órán át válaszolt a kérdésekre, a felhasználóktól összesen 51 000 bejegyzés érkezett. A beszélgetés néhány híres személy is bekapcsolódott, köztük volt Stephen Hawking, Richard Branson, Shakira, Arnold Schwarzenegger és Arianna Huffington. Stephen Hawking azt szerette volna tudni a menedzsertõl, hogy mik számára a legfontosabb tudományos kérdések. Az üzletember közölte, hogy a leginkább az emberekkel kapcsolatos dolgok érdeklik. Mi segíthet majd abban, hogy örökké éljünk? Miként gyógyíthatjuk meg az összes betegséget? Hogyan mûködik az agyunk? Ezenkívül az is érdekli, hogy van-e matematikai alaptörvény az emberek közötti kapcsolatra. Õ úgy gondolja, hogy van.
A Facebook alapítója kifejtette, hogy eljön az a nap, amikor a technikai fejlõdés lehetõvé fogja tenni, hogy az érzelmeinket és a gondolatainkat vezeték nélkül megosszuk a barátainkkal. Szerinte kicsit olyan lesz ez, mint az interneten keresztüli telepátia: egyszerûen valamire gondolni fogunk és a barátaink ugyanabban a pillanatban képesek lesznek átélni a gondolatainkat. Ehhez csak a megfelelõ technológiára lesz szükség. Arnold Schwarzenegger azt kérdezte Zuckerbergtõl, hogy mennyit idõt tölt testedzéssel és hogy végül a gépek gyõznek-e. A Facebook alapítója azt válaszolta, hogy hetente háromszor edz, általában reggelente, továbbá annyi fut a kutyájával közösen a környéken, amennyit csak tud. Végül hangsúlyozta, hogy nem, a gépek nem fognak gyõzni.
Úgy véli, a jövõben a közvetlen hozzáférésû cikkek jelentik majd az elsõdleges utat a közösségi portálokon való tartalomfogyasztáshoz. Szerinte ez jó a kiadóknak, hiszen a hírek gyorsabban elérhetõk lesznek, ezáltal többen is fogják olvasni azokat. Az emberek így tájékozottabbak lesznek a világ dolgairól (legalábbis arról, amirõl a Facebook algoritmusa szerint tudni akarnak) és ezzel párhuzamosan nagyobb hírforgalmat is generál majd.
Zuckerberg kitért a június elején ismertté vált projektre is, amelynek keretében a társaság aktívabban kutatná a mesterséges intelligenciát. A közösségi platform Párizsban nyitott új kutatási intézményt és elsõ lépésként azt szeretné kitalálni, hogy mi érdekli a felhasználókat. A Facebook alapítója elmondta, hogy az új laboratórium elsõsorban azoknak a dolgoknak a jelentõségét akarja megérteni, amelyeket az emberek megosztanak egymással. Ahhoz, hogy ezt sikerüljön jól megvalósítani, egy olyan mesterséges intelligencia rendszert kell építeni, amely az embereknél jobb képességekkel rendelkezik.
Az így létrehozott szuperszámítógép megértené például az összes bejegyzés tartalmát vagy egy videón az összes személyt; megállapíthatná, hogy hol készült a felvétel, milyen összefüggések vannak és az illetõk milyen nyelven beszélnek. A technika a jövõben segíthet a vakoknak és elmondhatja nekik, hogy mit látnak egy fotón vagy videón. De emellett a számítógép célzottan elõre kategorizálhatná a bejegyzéseket, hogy kiszûrje a felhasználó számára a legérdekesebbeket. Zuckerberg leszögezte: reméli, hogy mindezt a következõ 10 évben megvalósíthatják.
„A Facebook 689 003 felhasználón végzett kiterjedt pszichológiai kísérletet, amely során manipulálták az érintettek falán megjelenő híreket és megnézték, hogy ez milyen hatással van az érzelmeikre,”
Több mint egymillió ember döntött úgy, hogy engedélyezi a Facebooknak profilképe módosítását az Amerikai Legfelsőbb Bíróságnak az egyneműek házasságával kapcsolatos döntése tiszteletére. Nem ez az első ilyen kísérlet a CIA kapcsolatokkal büszkélkedő hálózat történetében.
Cesar Hidalg, az MIT hálózatkutatója szerint azonban a képcserének nem sok köze van a meleg mozgalom támogatásához a Facebook részéről.
„Valószínűleg ez is egyike a Facebook kísérleteinek,”
írta Hidalg saját Facebook oldalán a hét elején.
„A kérdés az, hogy mennyi ideig tart majd az embereknek visszaállítani eredeti profilképüket!”
A közösségi óriás nem egy alkalommal végzett már pszichológiai kísérletet a felhasználókon.
„A Facebook 689 003 felhasználón végzett kiterjedt pszichológiai kísérletet, amely során manipulálták az érintettek falán megjelenő híreket és megnézték, hogy ez milyen hatással van az érzelmeikre,”
írta a Forbes tavaly júniusban.
„A hírfolyamban megjelenő posztok manipulálásával a Facebook képes befolyásolni, hogy a felhasználóknak jó vagy rossz kedve legyen.”
Sheryl Sandberg, a Facebook működési igazgatója bocsánatot kért a korábbi pszichológiai kísérletek miatt.
„Ez egy folyamatos kutatás része volt, hiszen a cégek tesztelni szokták termékeiket. Itt is erről volt szó, csupán rosszul kommunkáltunk,”
mondta Sandberg.
„A kommunikációért elnézést kérünk. Nem volt szándékunkban senkit se felidegesíteni.”
A CIA által finanszírozott oldal
Sandeep Parwaga és sokan mások rámutattak már, hogy a Facebook nem csupán egy népszerű közösségi oldal, ahol az ismerősök megoszthatják egymással gondolataikat (IJ: egyre több esetben pedig szinte átköltöztetik egész való világbeli életüket az oldalra.)
Azt kevesebben tudják, hogy az induláshoz szükséges tőkét is a CIA biztosította.
„A Facebook első adag kockázati tőkéjét (500 000 dollárt) a PayPal korábbi elnök-vezérigazgatója, Peter Thiel adta,” írta Matt Greenop.
A második adag (12,7 millió dollár) az Accel Partners nevű cégtől érkezett, amelynek vezetője, James Breyer, a CIA által 1999-ben alapított In-Q-Tel nevű kockázati tőketevékenységekre specializálódott cég vezetője volt előtte. A cég egyik főprofilja az „adathalászati technológiák”.
2009-ben maga Mark Zuckerberg kürtölte világgá, hogy a Facebook lényegében egy adathalászati és megfigyelési platform.
„Az emberek egyre bátrabban és egyre többféle információt osztanak meg,”
mondta a Crunchies díjátadón San Franciscóban. Zuckerberg szerint az „adatmegosztás”, vagyis a magánadatok átengedése az állam vagy az üzletvilág számára ma már társadalmi normának számít.
Időkjelei: Nehéz elmenni a téma mellett anélkül, hogy ne szólnánk néhány szót a szivárványszínekkel támogatott eszméről. Félretéve egy pillanatra a melegházassággal kapcsolatos véleményünket, koncentráljunk a Facebook alkalmazás nevére: celebrate pride, azaz „ünnepeld a büszkeséget”.
Bár sokan úgy gondolják, hogy a büszkeség valami ünnepelni való és örömteli dolog, a Bibliában kicsit is járatosak tudják, hogy a büszkeség okozta Lucifer és rajta keresztül az ember bukását. Tehát a büszkeséget, se a melegházasság, se semmilyen ügy érdekében nem túl bölcs dolog ünnepelni. Sőt, a Biblia arra figyelmeztet, hogy „Kevélység [büszkeség] jár az összeomlás előtt és a bukás előtt fölfuvalkodottság.” (Példabeszédek 16:18) Ez pedig sajnos az események tükrében egyre időszerűbb…
"Tegnap két érdekes írás jutott el hozzám. Ezekből ragadok nektek most ki két gondolatot “kedvcsinálónak”:
A Forbes írta:
„A Facebook 689 003 felhasználón végzett kiterjedt pszichológiai kísérletet, amely során manipulálták az érintettek falán megjelenő híreket és megnézték, hogy ez milyen hatással van az érzelmeikre,”
A másik írásból:
“A Facebook alapítója kifejtette, hogy eljön az a nap, amikor a technikai fejlõdés lehetõvé fogja tenni, hogy az érzelmeinket és a gondolatainkat vezeték nélkül megosszuk a barátainkkal. Szerinte kicsit olyan lesz ez, mint az interneten keresztüli telepátia: egyszerûen valamire gondolni fogunk és a barátaink ugyanabban a pillanatban képesek lesznek átélni a gondolatainkat. Ehhez csak a megfelelõ technológiára lesz szükség.
…”Zuckerberg leszögezte: reméli, hogy mindezt a következõ 10 évben megvalósíthatják.”
……………………………………………………… 230;………………......
Mark Zuckerberg (facebook) egy chatbeszélgetés során kérdésekre válaszolt és mesélt a Facebook jövõbeli terveirõl.
Zuckerberg egy órán át válaszolt a kérdésekre, a felhasználóktól összesen 51 000 bejegyzés érkezett. A beszélgetés néhány híres személy is bekapcsolódott, köztük volt Stephen Hawking, Richard Branson, Shakira, Arnold Schwarzenegger és Arianna Huffington. Stephen Hawking azt szerette volna tudni a menedzsertõl, hogy mik számára a legfontosabb tudományos kérdések. Az üzletember közölte, hogy a leginkább az emberekkel kapcsolatos dolgok érdeklik. Mi segíthet majd abban, hogy örökké éljünk? Miként gyógyíthatjuk meg az összes betegséget? Hogyan mûködik az agyunk? Ezenkívül az is érdekli, hogy van-e matematikai alaptörvény az emberek közötti kapcsolatra. Õ úgy gondolja, hogy van.
A Facebook alapítója kifejtette, hogy eljön az a nap, amikor a technikai fejlõdés lehetõvé fogja tenni, hogy az érzelmeinket és a gondolatainkat vezeték nélkül megosszuk a barátainkkal. Szerinte kicsit olyan lesz ez, mint az interneten keresztüli telepátia: egyszerûen valamire gondolni fogunk és a barátaink ugyanabban a pillanatban képesek lesznek átélni a gondolatainkat. Ehhez csak a megfelelõ technológiára lesz szükség. Arnold Schwarzenegger azt kérdezte Zuckerbergtõl, hogy mennyit idõt tölt testedzéssel és hogy végül a gépek gyõznek-e. A Facebook alapítója azt válaszolta, hogy hetente háromszor edz, általában reggelente, továbbá annyi fut a kutyájával közösen a környéken, amennyit csak tud. Végül hangsúlyozta, hogy nem, a gépek nem fognak gyõzni.
Úgy véli, a jövõben a közvetlen hozzáférésû cikkek jelentik majd az elsõdleges utat a közösségi portálokon való tartalomfogyasztáshoz. Szerinte ez jó a kiadóknak, hiszen a hírek gyorsabban elérhetõk lesznek, ezáltal többen is fogják olvasni azokat. Az emberek így tájékozottabbak lesznek a világ dolgairól (legalábbis arról, amirõl a Facebook algoritmusa szerint tudni akarnak) és ezzel párhuzamosan nagyobb hírforgalmat is generál majd.
Zuckerberg kitért a június elején ismertté vált projektre is, amelynek keretében a társaság aktívabban kutatná a mesterséges intelligenciát. A közösségi platform Párizsban nyitott új kutatási intézményt és elsõ lépésként azt szeretné kitalálni, hogy mi érdekli a felhasználókat. A Facebook alapítója elmondta, hogy az új laboratórium elsõsorban azoknak a dolgoknak a jelentõségét akarja megérteni, amelyeket az emberek megosztanak egymással. Ahhoz, hogy ezt sikerüljön jól megvalósítani, egy olyan mesterséges intelligencia rendszert kell építeni, amely az embereknél jobb képességekkel rendelkezik.
Az így létrehozott szuperszámítógép megértené például az összes bejegyzés tartalmát vagy egy videón az összes személyt; megállapíthatná, hogy hol készült a felvétel, milyen összefüggések vannak és az illetõk milyen nyelven beszélnek. A technika a jövõben segíthet a vakoknak és elmondhatja nekik, hogy mit látnak egy fotón vagy videón. De emellett a számítógép célzottan elõre kategorizálhatná a bejegyzéseket, hogy kiszûrje a felhasználó számára a legérdekesebbeket. Zuckerberg leszögezte: reméli, hogy mindezt a következõ 10 évben megvalósíthatják.
forrás:
https://www.facebook.com/zuck/posts/10102213601037571
http://m.sg.hu/cikk.php?cid=113334
...........................................................................................................
A Forbes írta:
„A Facebook 689 003 felhasználón végzett kiterjedt pszichológiai kísérletet, amely során manipulálták az érintettek falán megjelenő híreket és megnézték, hogy ez milyen hatással van az érzelmeikre,”
Több mint egymillió ember döntött úgy, hogy engedélyezi a Facebooknak profilképe módosítását az Amerikai Legfelsőbb Bíróságnak az egyneműek házasságával kapcsolatos döntése tiszteletére. Nem ez az első ilyen kísérlet a CIA kapcsolatokkal büszkélkedő hálózat történetében.
Cesar Hidalg, az MIT hálózatkutatója szerint azonban a képcserének nem sok köze van a meleg mozgalom támogatásához a Facebook részéről.
„Valószínűleg ez is egyike a Facebook kísérleteinek,”
írta Hidalg saját Facebook oldalán a hét elején.
„A kérdés az, hogy mennyi ideig tart majd az embereknek visszaállítani eredeti profilképüket!”
A közösségi óriás nem egy alkalommal végzett már pszichológiai kísérletet a felhasználókon.
„A Facebook 689 003 felhasználón végzett kiterjedt pszichológiai kísérletet, amely során manipulálták az érintettek falán megjelenő híreket és megnézték, hogy ez milyen hatással van az érzelmeikre,”
írta a Forbes tavaly júniusban.
„A hírfolyamban megjelenő posztok manipulálásával a Facebook képes befolyásolni, hogy a felhasználóknak jó vagy rossz kedve legyen.”
Sheryl Sandberg, a Facebook működési igazgatója bocsánatot kért a korábbi pszichológiai kísérletek miatt.
„Ez egy folyamatos kutatás része volt, hiszen a cégek tesztelni szokták termékeiket. Itt is erről volt szó, csupán rosszul kommunkáltunk,”
mondta Sandberg.
„A kommunikációért elnézést kérünk. Nem volt szándékunkban senkit se felidegesíteni.”
A CIA által finanszírozott oldal
Sandeep Parwaga és sokan mások rámutattak már, hogy a Facebook nem csupán egy népszerű közösségi oldal, ahol az ismerősök megoszthatják egymással gondolataikat (IJ: egyre több esetben pedig szinte átköltöztetik egész való világbeli életüket az oldalra.)
Azt kevesebben tudják, hogy az induláshoz szükséges tőkét is a CIA biztosította.
„A Facebook első adag kockázati tőkéjét (500 000 dollárt) a PayPal korábbi elnök-vezérigazgatója, Peter Thiel adta,” írta Matt Greenop.
A második adag (12,7 millió dollár) az Accel Partners nevű cégtől érkezett, amelynek vezetője, James Breyer, a CIA által 1999-ben alapított In-Q-Tel nevű kockázati tőketevékenységekre specializálódott cég vezetője volt előtte. A cég egyik főprofilja az „adathalászati technológiák”.
2009-ben maga Mark Zuckerberg kürtölte világgá, hogy a Facebook lényegében egy adathalászati és megfigyelési platform.
„Az emberek egyre bátrabban és egyre többféle információt osztanak meg,”
mondta a Crunchies díjátadón San Franciscóban. Zuckerberg szerint az „adatmegosztás”, vagyis a magánadatok átengedése az állam vagy az üzletvilág számára ma már társadalmi normának számít.
Időkjelei: Nehéz elmenni a téma mellett anélkül, hogy ne szólnánk néhány szót a szivárványszínekkel támogatott eszméről. Félretéve egy pillanatra a melegházassággal kapcsolatos véleményünket, koncentráljunk a Facebook alkalmazás nevére: celebrate pride, azaz „ünnepeld a büszkeséget”.
Bár sokan úgy gondolják, hogy a büszkeség valami ünnepelni való és örömteli dolog, a Bibliában kicsit is járatosak tudják, hogy a büszkeség okozta Lucifer és rajta keresztül az ember bukását. Tehát a büszkeséget, se a melegházasság, se semmilyen ügy érdekében nem túl bölcs dolog ünnepelni. Sőt, a Biblia arra figyelmeztet, hogy „Kevélység [büszkeség] jár az összeomlás előtt és a bukás előtt fölfuvalkodottság.” (Példabeszédek 16:18) Ez pedig sajnos az események tükrében egyre időszerűbb…
forrás:
http://idokjelei.hu/…/a-facebook-meleg-buszkeseg-szivarvan…/ "