Tapasztalat: arányaiban a motorosok között több a gyökér, mint az autósoknál. Talán a harmada. Ezt a részt majdnem lefedik a robogósok, akikhez képest a japán kamikázék rolleres dedósok voltak.
De a legjobban a biciklisek vadultak el, a városiak között alig akad pár normálisan közlekedő.
A segítőkészség sztem nem a kerekek számától függ, hanem a neveltetéstől, az intelligenciától. Mert mit várhat az ember olyanoktól, akik pl. a BKV Figyelő blogon eliminálnák azokat a nyugdíjasokat, akik a csúcsforgalomban merészelnek buszt vagy villamost használni.
A poszt motorosa biztosan nem olvas ilyen oldalalt. De Kerékagyat sem... :)
Én meg régen motoroztam, most autózok. :)
Tapasztalat: arányaiban a motorosok között több a gyökér, mint az autósoknál. Talán a harmada. Ezt a részt majdnem lefedik a robogósok, akikhez képest a japán kamikázék rolleres dedósok voltak.
De a legjobban a biciklisek vadultak el, a városiak között alig akad pár normálisan közlekedő.
A segítőkészség sztem nem a kerekek számától függ, hanem a neveltetéstől, az intelligenciától. Mert mit várhat az ember olyanoktól, akik pl. a BKV Figyelő blogon eliminálnák azokat a nyugdíjasokat, akik a csúcsforgalomban merészelnek buszt vagy villamost használni.
A poszt motorosa biztosan nem olvas ilyen oldalalt. De Kerékagyat sem... :)