Mielőtt cafatokra tetszik szedni, előre bocsátanám, hogy én például kerékpárral járok.
Szóval ami miatt senki nem szeret a külsőn menni, az többek közt a busz, a az "életveszélyes gyalogosok", vagy például én vagyok, kerékpárral.
Mármint értitek, ha most én ott tekerek az Ő úttestjén, az Ő városában, mert Ő van autóval, akkor neki akár tetszik, akár nem, muszáj legalább lassítania, istenbocsá' sávot is váltania, legalábbis félig, ha meg akar előzni.
Mert persze nem akar, sőt, igazából el akar ütni, hiszen én merészkedtem az ő területére. Meg a busz, amire várni kell, meg a gyalogos, aki félig már az úttesten van (sose fogom ezt megérteni), az árurakodó teherautók, amik nem tudnak szabályosan parkolni, meg úgy minden, ami csak az autós és az összes többi közlekedési forma között van.
Autópályán nem én vagyok az ellenség, ott a Suzukis, meg a Trabant az, ami éppenhogy tud menni 90-el, de most nehogy már azt képzeld, hogy Ő lassítani fog, meg előzni, neeem. Ő nyomja neki, mint az őrült, ő menni akar, és mindenki útban van neki.
Ezen meg sajnos a tábla sem fog segíteni.
Ennél sokkal egyszerűbb, ám költségesebb megoldás, amit egy asszem Japán elképzelésről olvastam néhány éve. A dolog lényege, hogy a többsávos főúton, minden sáv közepén talán 10-20 méterenként van egy elektronyos jeladó, amit az út szélére telepített napelemekről táplálnak, illetve minden autónak, amelyikkel fel akarnak menni például egy autópályára, rendelkeznie kell az alján egy vevőegységgel.
Amikor az autó a pályán halad, az alján lévő vevő folyamatosan rögzíti a pályától kapott jelet, melyből kiderül, hogy melyik sávban van és hogy a szomszédos sáv foglalt-e, amolyan vasúti térközjelzős rendszerben. Ebből egyértelműen következtethető, hogy az autós az előírásoknak megfelelően használta-e az autópályát, csak akkor haladt-e belsőben, ha a külső valóban foglalt volt, illetve a rendszer nyilván ki tudja számolni az autó sebességét, ésatöbbiésatöbbi.
Én tudom, hogy ez túl utópisztikus elképzelés kishazánknak, de azért lássuk be, van ennek a dolognak megoldása táblázás nélkül is.
Csakhát akarni kell.
Meghát azért kilométerenként 3 milliárdnál már csak belefér... ;)
Szóval ami miatt senki nem szeret a külsőn menni, az többek közt a busz, a az "életveszélyes gyalogosok", vagy például én vagyok, kerékpárral.
Mármint értitek, ha most én ott tekerek az Ő úttestjén, az Ő városában, mert Ő van autóval, akkor neki akár tetszik, akár nem, muszáj legalább lassítania, istenbocsá' sávot is váltania, legalábbis félig, ha meg akar előzni.
Mert persze nem akar, sőt, igazából el akar ütni, hiszen én merészkedtem az ő területére. Meg a busz, amire várni kell, meg a gyalogos, aki félig már az úttesten van (sose fogom ezt megérteni), az árurakodó teherautók, amik nem tudnak szabályosan parkolni, meg úgy minden, ami csak az autós és az összes többi közlekedési forma között van.
Autópályán nem én vagyok az ellenség, ott a Suzukis, meg a Trabant az, ami éppenhogy tud menni 90-el, de most nehogy már azt képzeld, hogy Ő lassítani fog, meg előzni, neeem. Ő nyomja neki, mint az őrült, ő menni akar, és mindenki útban van neki.
Ezen meg sajnos a tábla sem fog segíteni.
Ennél sokkal egyszerűbb, ám költségesebb megoldás, amit egy asszem Japán elképzelésről olvastam néhány éve. A dolog lényege, hogy a többsávos főúton, minden sáv közepén talán 10-20 méterenként van egy elektronyos jeladó, amit az út szélére telepített napelemekről táplálnak, illetve minden autónak, amelyikkel fel akarnak menni például egy autópályára, rendelkeznie kell az alján egy vevőegységgel.
Amikor az autó a pályán halad, az alján lévő vevő folyamatosan rögzíti a pályától kapott jelet, melyből kiderül, hogy melyik sávban van és hogy a szomszédos sáv foglalt-e, amolyan vasúti térközjelzős rendszerben. Ebből egyértelműen következtethető, hogy az autós az előírásoknak megfelelően használta-e az autópályát, csak akkor haladt-e belsőben, ha a külső valóban foglalt volt, illetve a rendszer nyilván ki tudja számolni az autó sebességét, ésatöbbiésatöbbi.
Én tudom, hogy ez túl utópisztikus elképzelés kishazánknak, de azért lássuk be, van ennek a dolognak megoldása táblázás nélkül is.
Csakhát akarni kell.
Meghát azért kilométerenként 3 milliárdnál már csak belefér... ;)