Ezek a koncepciók pediglen a nagyvárosra vonatkoznak, úgyhogy nem értem, miről beszélünk. Nyilván vidéken, két település között egyszerűbb az autó, de ott nincs is szükség arra, hogy ne a dugóban kelljen megőrülni. Sőt, a legtöbb vidéki nagyvárosban sem.
Ennek rettentő egyszerű oka van:
Magyarország területe 93.000 km2.
Magyarország második legnépesebb városa Debrecen, kb. 200.000-en lakják, ~461 km2-en.
Budapesten nagyjából 1.700.000 ember él, ~525 km2-en.
Ez ~15%-al nagyobb terület, mint Debrecen, de 8,5* annyi embernek.
És még így is, Magyarország területének maradék ~92.500 km2-én lakik Magyarország maradék 4/5-e (nyilván nem számít ide ami nem számít ide).
A legtöbb belvárosi kerékpáros infra Budapestet célozza meg, pont azért, mert itt lenne a leginkább szükség arra, hogy normálisan lehessen kerékpárral közlekedni. Az egy másik kérdés persze, hogy a kerékpárosok egy része az egész országban szeretne közlekedni, ami kvázi életveszélyes, mert a szabály szerint egyszámjelölésű úton tilos kerékpárral menni, így mondjuk Balaton felé marad a vonat, vagy a 811-71-es út tengelye, ami egyáltalán nem kényelmes, sőt.
Debrecenben - ha már korábban említettem - szintúgy katasztrófa a kerékpáros infra, de én az egész városban Campusfeszt alatt is, kb. tizedannyi autót láttam magam körül, mint itthon, úgy kicsit azért egyszerűbb.
"Kb 20 éves koromig mindig mindenhova biciklivel jártam - és emlékszem, hogy még a WC ajtót is felvettem fonákul, mert annyira fáztam télen. Még a lábadat is hűti a menetszél fagyba"
Erre van az úgynevezett aláöltözet. Egy hosszú ujjú felső 3.000 pénz, az alsó 5.000. Ez 8.000 forint (kevesebb, mint egy havi bérlet), nagyjából két évig bírja és ha ráveszel egy vastagabb nadrágot, pulcsit, meg egy kabátot, nem fázol benne.
Még a lábadat sem hűti a menetszél.
De tudod, ez megint egy olyan dolog, hogy engem, akit tényleg érdekel, utánanézek, és tájékozódom, nem panaszkodom, hogy télen tekerni szar, mert hideg van.
Ennek rettentő egyszerű oka van:
Magyarország területe 93.000 km2.
Magyarország második legnépesebb városa Debrecen, kb. 200.000-en lakják, ~461 km2-en.
Budapesten nagyjából 1.700.000 ember él, ~525 km2-en.
Ez ~15%-al nagyobb terület, mint Debrecen, de 8,5* annyi embernek.
És még így is, Magyarország területének maradék ~92.500 km2-én lakik Magyarország maradék 4/5-e (nyilván nem számít ide ami nem számít ide).
A legtöbb belvárosi kerékpáros infra Budapestet célozza meg, pont azért, mert itt lenne a leginkább szükség arra, hogy normálisan lehessen kerékpárral közlekedni. Az egy másik kérdés persze, hogy a kerékpárosok egy része az egész országban szeretne közlekedni, ami kvázi életveszélyes, mert a szabály szerint egyszámjelölésű úton tilos kerékpárral menni, így mondjuk Balaton felé marad a vonat, vagy a 811-71-es út tengelye, ami egyáltalán nem kényelmes, sőt.
Debrecenben - ha már korábban említettem - szintúgy katasztrófa a kerékpáros infra, de én az egész városban Campusfeszt alatt is, kb. tizedannyi autót láttam magam körül, mint itthon, úgy kicsit azért egyszerűbb.
"Kb 20 éves koromig mindig mindenhova biciklivel jártam - és emlékszem, hogy még a WC ajtót is felvettem fonákul, mert annyira fáztam télen. Még a lábadat is hűti a menetszél fagyba"
Erre van az úgynevezett aláöltözet. Egy hosszú ujjú felső 3.000 pénz, az alsó 5.000. Ez 8.000 forint (kevesebb, mint egy havi bérlet), nagyjából két évig bírja és ha ráveszel egy vastagabb nadrágot, pulcsit, meg egy kabátot, nem fázol benne.
Még a lábadat sem hűti a menetszél.
De tudod, ez megint egy olyan dolog, hogy engem, akit tényleg érdekel, utánanézek, és tájékozódom, nem panaszkodom, hogy télen tekerni szar, mert hideg van.