"Ezek a koncepciók pediglen a nagyvárosra vonatkoznak"
Mert Szeged, Debrecen és a többi nagy vidéki város az kicsi? Azért ott is laknak rengetegen - és éppen ezekben a városokban lenne szerintem létjogosultsága a kerékpárnak. Budapesten a távolságok óriásiak - akár 20-30km-re is lehetsz a célodtól Budapesten belül. Egy Szeged méretű vidéki városban ellenben minden közel van - a belváros kényelmesen bejárható gyalog és csak a kis csatolt falvak miatt van az, hogy lehet a városon belül 10km-nél többet utazni.
És egyébként ennek megfelelő is a kerékpáros közlekedés aránya Budapesten: kb a negyede az országos átlagnak.
"Erre van az úgynevezett aláöltözet"
20 éve még nem volt ilyen. Két nadrágot hordtunk, ha fáztunk - és nem nagyon volt sem az egyetemen sem a munkahelyen lehetőség az átöltözésre, szóval utána lehetett főni a 20 fokban...
Mert Szeged, Debrecen és a többi nagy vidéki város az kicsi? Azért ott is laknak rengetegen - és éppen ezekben a városokban lenne szerintem létjogosultsága a kerékpárnak. Budapesten a távolságok óriásiak - akár 20-30km-re is lehetsz a célodtól Budapesten belül. Egy Szeged méretű vidéki városban ellenben minden közel van - a belváros kényelmesen bejárható gyalog és csak a kis csatolt falvak miatt van az, hogy lehet a városon belül 10km-nél többet utazni.
És egyébként ennek megfelelő is a kerékpáros közlekedés aránya Budapesten: kb a negyede az országos átlagnak.
"Erre van az úgynevezett aláöltözet"
20 éve még nem volt ilyen. Két nadrágot hordtunk, ha fáztunk - és nem nagyon volt sem az egyetemen sem a munkahelyen lehetőség az átöltözésre, szóval utána lehetett főni a 20 fokban...