Itt kerék hatalmas fordulatszámmal pörgött és ahogy felrobbant a gumi, a darabokat olyan erővel hajította mindenfelé hogy szétvitte a hátulját. Maga a durrdefekt még 130-as tempónál sem tud ilyen kárt okozni. 90-nél egyszer én is kaptam és a kár amit közvetlenül a durrdefekt okozott kimerült abban, hogy a műanyag sárvédő dobbetét megrepedt, de az is azért, mert a gumidarabot a fogó kerék nekivágta.
Egy autóstalálkozón volt egy igencsak erős, 520 lóerő körüli autó ami nekiállt füstöltetni a gumit. A gumi futófelületéből egy kb. 10 centi széles, 30 centi hosszú darab kiszakadt, úgy nekicsapódott a hátsó lökhárítónak hogy a bal oldalát széttörte, majd még vagy 30-40 métert repült a gumidarab. Pedig ott még csak defekt sem volt, nemes egyszerűséggel levált a futófelületből egy darab.
A végén a kikockázott felvételen látszik hogy eléggé furán mozog az abroncs, még a dragster autóknál sem hullámzik be ennyire, pedig ott jóval nagyobb nyomaték és súrlódás van. Arra tippelnék, hogy a gumi szálszakadásos volt vagy gyári hiba miatt, vagy a tulaj okozta egy óvatlan pillanatban és nem vette észre. (egy padkára felállástól vagy egy kátyútól is lehet szálszakadásos a gumi)
Egy autóstalálkozón volt egy igencsak erős, 520 lóerő körüli autó ami nekiállt füstöltetni a gumit. A gumi futófelületéből egy kb. 10 centi széles, 30 centi hosszú darab kiszakadt, úgy nekicsapódott a hátsó lökhárítónak hogy a bal oldalát széttörte, majd még vagy 30-40 métert repült a gumidarab. Pedig ott még csak defekt sem volt, nemes egyszerűséggel levált a futófelületből egy darab.
A végén a kikockázott felvételen látszik hogy eléggé furán mozog az abroncs, még a dragster autóknál sem hullámzik be ennyire, pedig ott jóval nagyobb nyomaték és súrlódás van. Arra tippelnék, hogy a gumi szálszakadásos volt vagy gyári hiba miatt, vagy a tulaj okozta egy óvatlan pillanatban és nem vette észre. (egy padkára felállástól vagy egy kátyútól is lehet szálszakadásos a gumi)