Pedig sokkal jobb. Még a gyakorlott autós is lefullad néha és ha pont rosszkor rossz helyen, ráadásul pont akkor nem is indul be a gép... Sztem sokkal kényelmesebb az autómata váltó. Megszokni meg gyorsan meg lehet. Én is azt hittem, hogy 10 év egerezés után az életbe nem fogok tudni fps-t játszani console controllerrel, de most már azért nagyon élvezem, hogy nem a székben görnyedek és nem kapnak görcsöt az ujjaim meg a kéztövem se :) Nincs ez másképp ezzel sem.
Akinek az kell, hogy előzés előtt bevált egyel vissza és padlógázzal előz (mert azt hiszi úgy gyorsabb) annak nyilván kell a manuális váltó, de amúgy városba sokkal jobb az automata de megkockáztatom, hogy tényleg csak a versenypályán látszik a manuális váltó előnye. A mai modern automaták már simán felveszik a kesztyűt bármilyen manuális váltóssal. Ez egy régi beidegződés az emberek fejében, hogy a manuális váltó a karcos mert ott nagyobb uralom van a gép felett. A mai full számítógép vezérelt gépeknél az ember csak kezelő, az "uralom" a gép kezében van. Egy régi ladánál még állt ez az állítás de amúgy már régen érvényét vesztette.
Akinek az kell, hogy előzés előtt bevált egyel vissza és padlógázzal előz (mert azt hiszi úgy gyorsabb) annak nyilván kell a manuális váltó, de amúgy városba sokkal jobb az automata de megkockáztatom, hogy tényleg csak a versenypályán látszik a manuális váltó előnye. A mai modern automaták már simán felveszik a kesztyűt bármilyen manuális váltóssal. Ez egy régi beidegződés az emberek fejében, hogy a manuális váltó a karcos mert ott nagyobb uralom van a gép felett. A mai full számítógép vezérelt gépeknél az ember csak kezelő, az "uralom" a gép kezében van. Egy régi ladánál még állt ez az állítás de amúgy már régen érvényét vesztette.