És tényleg nem tette ki. Rákattintottam a Hozzászólás gombra, villant egyet a kép, és ...ennyi. Sehol semmi. Nem baj, leírom dióhéjban, újra nem fogom a teljeset.
Én a '90-es évek közepétől 2000-es évek közepéig jártam általánosba és gimibe. A gimi az országos lista első 5 helyén szerepelt minden évben változóan. Mégis voltak problémák. Csak párat írok le.
- az osztály hátsó része egy anarchia volt. Kiabálás, visszaszólogatás, zavarás. Erre ment el az óra negyede, hogy a tanár veszekedett velük.
- Bosszú röpdolgozat kémiából (előző pont), mert múlt órán nem haladtunk...ezért a dolgozat 20 perce alatt még inkább nem haladtunk.
- vetítő nem működött, TV-t nem tudták 45 perc alatt se beüzemelni, okostábla sosem volt bekapcsolva 4 év alatt. Marad a tábla, a kicsi sablonképecske a tankönyvben, és a szocializmusból maradt térkép Szovjetúnió és Csehszlovákia feliratokkal. A biológia teremben kiállított kitömött és formalinba áztatott állatokat, testrészeket soha nem vették elő, ott porosodik pár évtizede. Fizika modellek, kísérletek sosem működtek órán, így a lényegét se tudtam meg soha. Kémia kísérletre nem emlékszem, hogy lett volna. Helyette periodusos rendszer bemagolása, táblára felkörmölt, olvashatatlan kötések. Vagy a műanyag gömbökből és pálcákból összerakott makettek? Az mi? Sose láttam.
-Tulajdon- és helyneveket, fogalmakat csak a kötelezően bemagolandó definícióból ismertük meg. Magyarázat, lényeg, bemutatás? Háá... Fogalmam nem volt, hogy néz ki egy korszak, egy hely, egy neves személy. A legtöbb korszakot videojátékokból ismertem meg (Assassin's creed-sorozat)
-Neves személyek, fontosabb dátumok, művek az 1930-es évtől kb teljesen homályba, felületességbe vesztek. Utolsó év....nagyobb hangsúly volt az érettségin, ami érthető is, de akkor miért mossák össze a tananyagot a készüléssel.
Amikor meglátok könyvben, Tv-ben, neten egy ismert költőt, az jut eszembe, hogy basszus, ő így néz ki, sose láttam sehol.
Én a '90-es évek közepétől 2000-es évek közepéig jártam általánosba és gimibe. A gimi az országos lista első 5 helyén szerepelt minden évben változóan. Mégis voltak problémák. Csak párat írok le.
- az osztály hátsó része egy anarchia volt. Kiabálás, visszaszólogatás, zavarás. Erre ment el az óra negyede, hogy a tanár veszekedett velük.
- Bosszú röpdolgozat kémiából (előző pont), mert múlt órán nem haladtunk...ezért a dolgozat 20 perce alatt még inkább nem haladtunk.
- vetítő nem működött, TV-t nem tudták 45 perc alatt se beüzemelni, okostábla sosem volt bekapcsolva 4 év alatt. Marad a tábla, a kicsi sablonképecske a tankönyvben, és a szocializmusból maradt térkép Szovjetúnió és Csehszlovákia feliratokkal. A biológia teremben kiállított kitömött és formalinba áztatott állatokat, testrészeket soha nem vették elő, ott porosodik pár évtizede. Fizika modellek, kísérletek sosem működtek órán, így a lényegét se tudtam meg soha. Kémia kísérletre nem emlékszem, hogy lett volna. Helyette periodusos rendszer bemagolása, táblára felkörmölt, olvashatatlan kötések. Vagy a műanyag gömbökből és pálcákból összerakott makettek? Az mi? Sose láttam.
-Tulajdon- és helyneveket, fogalmakat csak a kötelezően bemagolandó definícióból ismertük meg. Magyarázat, lényeg, bemutatás? Háá... Fogalmam nem volt, hogy néz ki egy korszak, egy hely, egy neves személy. A legtöbb korszakot videojátékokból ismertem meg (Assassin's creed-sorozat)
-Neves személyek, fontosabb dátumok, művek az 1930-es évtől kb teljesen homályba, felületességbe vesztek. Utolsó év....nagyobb hangsúly volt az érettségin, ami érthető is, de akkor miért mossák össze a tananyagot a készüléssel.
Amikor meglátok könyvben, Tv-ben, neten egy ismert költőt, az jut eszembe, hogy basszus, ő így néz ki, sose láttam sehol.