Amit írsz, gyakorlatilag egyértelmű, már az elején tiszta volt, hogy piacféltés áll a szabályozás mögött. Azért volt árverseny, mert rengeteg lett a kis taxis, és kezdett felaprózódni a piac, ez pedig a nagyoknak hátrányos leginkább. Mocsok húzás volt, de gazdaságilag nem példátlan, és tekintve, hogy törvénybe iktatták, nem is törvénytelen. Azt, hogy mennyire etikus, lehetne vitatni, de az más kérdés, a mutyizás (a gazdasági lobbitevékenység egyenesági leszármazottjaként) soha nem az erkölcscsőszök játszótere volt.
Az uberezés ettől függetlenül felhasználói oldalról továbbra is törvénysértő, emellett pedig a taxitársaságok gazdasági érdekeit is sérti, ők meg hülyék lennének nem hangot adni ennek. Az, hogy milyen a taxisok társadalmi megítélése, nem változtat azon, hogy igazuk van-e az Uber felhasználóinak törvénysértő magatartásával kapcsolatban.
Az uberezés ettől függetlenül felhasználói oldalról továbbra is törvénysértő, emellett pedig a taxitársaságok gazdasági érdekeit is sérti, ők meg hülyék lennének nem hangot adni ennek. Az, hogy milyen a taxisok társadalmi megítélése, nem változtat azon, hogy igazuk van-e az Uber felhasználóinak törvénysértő magatartásával kapcsolatban.