Igazad van, tényleg az első motoros sérült meg jobban. És abban is igazad van, hogy 20 éve nem ültem motoron és akkor is csak segédmotoroztam pár hétig (elég volt - nem szerettem bele). De nekem harmadik megnézésre is úgy tűnik, hogy a második motoros elesik, nem "eldobja" a gépet - határozottan látszik az, hogy blokkol az első kerék és elesik miatta.
De ha nem tud megállni egy ilyen esetben akkor nagyon nem tartotta be a követési távolságot. Egy motoros, ha elesik sokkal lassabban áll meg, mintha vészfékezne (a gumi nem kicsit tapad jobban), ezért ha el kellett dobnia a motort esésnél, akkor egy vészfékezésnél se lett volna esélye, szerintem.
20 éve vezetek autót és autóval, ugyanarról a távolságról szerintem simán meg lehetett volna állni - még csak közel se lett volna.
De ha nem tud megállni egy ilyen esetben akkor nagyon nem tartotta be a követési távolságot. Egy motoros, ha elesik sokkal lassabban áll meg, mintha vészfékezne (a gumi nem kicsit tapad jobban), ezért ha el kellett dobnia a motort esésnél, akkor egy vészfékezésnél se lett volna esélye, szerintem.
20 éve vezetek autót és autóval, ugyanarról a távolságról szerintem simán meg lehetett volna állni - még csak közel se lett volna.