azért annyira nem para a helyzet kint. Itthon több szabálysértést, és balesetet látok, úgy hogy szigorúbb minden, pl a jogsi megszerzése is.
PL, a stop táblás kereszteződések (4 way stop), ahol mindenki meg kell álljon és az halad tovább, aki előbb ért oda és állt meg (videó itt: https://www.youtube.com/watch?v=OuG5AKy-I3s ), olyan gyönyörű gördelékenységgel és baleset nélkül működik kint a sok "hülye" vezetni nem tudó amerikai közt, hogy öröm nézni.
kíváncsi lennék, h pl ez a stoptáblás kereszteződés szizstéma milyen hatékonysággal működne itthon..
Annak ellenére, hogy nagyon laza a jogsi merszerzése kint, a forgalomban nem igazán tapasztaltam ennek a hátrányát, azon kívül, hogy nem tartanak kötelezően jobbra és hogy több sávos úton minden oldalról előznek. 6 évig vezettem kint egyébként. Azt is hozzá kell tenni, hogy pl délen, texasban más a vezetési morál, sokkal tempósabb és agresszívebb a vezetési stílus, mint fentebb északon, tehát lehet ott szarabbak a statisztikák.
PL, a stop táblás kereszteződések (4 way stop), ahol mindenki meg kell álljon és az halad tovább, aki előbb ért oda és állt meg (videó itt: https://www.youtube.com/watch?v=OuG5AKy-I3s ), olyan gyönyörű gördelékenységgel és baleset nélkül működik kint a sok "hülye" vezetni nem tudó amerikai közt, hogy öröm nézni.
kíváncsi lennék, h pl ez a stoptáblás kereszteződés szizstéma milyen hatékonysággal működne itthon..
Annak ellenére, hogy nagyon laza a jogsi merszerzése kint, a forgalomban nem igazán tapasztaltam ennek a hátrányát, azon kívül, hogy nem tartanak kötelezően jobbra és hogy több sávos úton minden oldalról előznek. 6 évig vezettem kint egyébként. Azt is hozzá kell tenni, hogy pl délen, texasban más a vezetési morál, sokkal tempósabb és agresszívebb a vezetési stílus, mint fentebb északon, tehát lehet ott szarabbak a statisztikák.