Én édes Istenem, ekkora ökörséget!
Ez az abszolút elbaszás, amikor parából rárántász az első fékre, lehetőleg jó keményen a kormányra támaszkodva hogy garantált legyen a "csúszóra rakás" :D Vazze...
Ha hirtelen rántasz a fékre, nem ül össze a teleszkóp, nem terhelődik az első abroncs és így az nem fog felhevülni és nem fog szétlapulni. Nem lesz tapadás. Kinyújtott karokkal támaszkodsz a kormányra, ami miatt az egyik irányba egy gondolatnyival nagyobb erőt fejtesz ki mint a másikba. Garantált az esés, láttam már élőben is.
Ha viszont fokozatosan növeled a fékerőt, akkor összenyomod az első teleszkópot, ráterhelsz a gumira, az szétlapul, felmelegszik, megsokszorozódik a tapadás. Ez nagyon rövid idő, utána tudsz komolyat fékezni (olyat, hogy a "vérprofi" motorosok mögötted lefossák a bokájukat) és persze lazán tartod a könyöködet, combból tartod magadat (és a csajodat, aki ekkorra már tutira a hátadra kenődött)
Tudom miről beszélek, csináltam már élesben is. Nem kell a RESPECT-ed, nekem pont elég hogy mindig hazajövök a saját motorommal.
Az első kolléga viszont nagyon közel volt, ott mese nincs: csak a folyamatos figyelem segíthet.
Ez az abszolút elbaszás, amikor parából rárántász az első fékre, lehetőleg jó keményen a kormányra támaszkodva hogy garantált legyen a "csúszóra rakás" :D Vazze...
Ha hirtelen rántasz a fékre, nem ül össze a teleszkóp, nem terhelődik az első abroncs és így az nem fog felhevülni és nem fog szétlapulni. Nem lesz tapadás. Kinyújtott karokkal támaszkodsz a kormányra, ami miatt az egyik irányba egy gondolatnyival nagyobb erőt fejtesz ki mint a másikba. Garantált az esés, láttam már élőben is.
Ha viszont fokozatosan növeled a fékerőt, akkor összenyomod az első teleszkópot, ráterhelsz a gumira, az szétlapul, felmelegszik, megsokszorozódik a tapadás. Ez nagyon rövid idő, utána tudsz komolyat fékezni (olyat, hogy a "vérprofi" motorosok mögötted lefossák a bokájukat) és persze lazán tartod a könyöködet, combból tartod magadat (és a csajodat, aki ekkorra már tutira a hátadra kenődött)
Tudom miről beszélek, csináltam már élesben is. Nem kell a RESPECT-ed, nekem pont elég hogy mindig hazajövök a saját motorommal.
Az első kolléga viszont nagyon közel volt, ott mese nincs: csak a folyamatos figyelem segíthet.