Ahogy nyilván a balesetnél se az lenne a lényeg kinek van igaza, itt se biztos hogy bárkinek VAN ezért nyugi :)
A videót nem azért említettem mert kurvanagy elégtétel lenne nekem a baleset után az igazam hanem mert nem biztos hogy bizonyíték erejű. Mármint hogy jól értsd az nyilvánvaló hogy egy nagy busz fáj :)))))) Ezt azért mindenki sejti azt viszont kevesen sejtik (tapasztalat híján) hogy egy gyalogos is fáj ha elütöd és ami a legérdekesebb hogy nem fogod elütni. ÖSZTÖNBŐL fékezni fogsz ahogy én is tettem anno és repültem métereket. A közlekedésben haladsz, sodródsz, próbálsz együttműködni, egy gyalogossal ezt lehetetlen. Természetesen az eléd forduló autó stb. éppúgy kikerülhetetlen és megértem hogy Pesten pl. szarabb... ez tök jogos, de Pesten ahogy sokszorozódik az autós forgalom és hozzáállás szerintem arányosan pontosan úgy járhatatlanabb a járda és a gyalogosok közti tekerés. Egyébként tekertem már csomagokkal együtt is Budapesten nem egyszer és nem volt másabb mint itt, de persze ezt napszak és utca is befolyásolja. Lehet kicsit off de egy tanács , vagy tapasztalat, hogy pl. nem szabad nagyon lehúzódni mert ha a padka mellett tekersz akkor egyrészt baromi veszélyessé válik a csatornák miatt a haladás valamint nagy eséllyel FELakadsz a padkára és az autós is azt hiszi .. : gyóóó ez lehúzódott akkor sima ügy. Én mindig befelé tartok a sávban inkább és még soha nem volt gond, így "arra kényszerül" az autós hogy kiKERÜLJÖN ne csak elhaladjon mellettem, de ahogy látom megteszi lehúzódok és kölcsönösség elvén még meg is köszönik ahogy én is ha autóban ülök és a bicikliről is ha pl. megvárja az autós a lehetőséget.
Szóval kicsit mindenkinek igaza van. Én csak a saját tapasztalatomat mondtam el. Ja és ne feledjük hogy itt nem arról van szó hogy 5-el szórakozgatok hanem 20-30-al való haladásról beszélek. Ha 20-30-al szerinted lehet Pesten vagy bárhol haladni kerékpár-gyalogos sávon akkor videós bizonyítékot kérek, mert 20-30-nál Te csengethetsz bármennyit..esélyed sincs. Inkább karcolok egy autót mint ölök meg egy gyereket.
A videót nem azért említettem mert kurvanagy elégtétel lenne nekem a baleset után az igazam hanem mert nem biztos hogy bizonyíték erejű. Mármint hogy jól értsd az nyilvánvaló hogy egy nagy busz fáj :)))))) Ezt azért mindenki sejti azt viszont kevesen sejtik (tapasztalat híján) hogy egy gyalogos is fáj ha elütöd és ami a legérdekesebb hogy nem fogod elütni. ÖSZTÖNBŐL fékezni fogsz ahogy én is tettem anno és repültem métereket. A közlekedésben haladsz, sodródsz, próbálsz együttműködni, egy gyalogossal ezt lehetetlen. Természetesen az eléd forduló autó stb. éppúgy kikerülhetetlen és megértem hogy Pesten pl. szarabb... ez tök jogos, de Pesten ahogy sokszorozódik az autós forgalom és hozzáállás szerintem arányosan pontosan úgy járhatatlanabb a járda és a gyalogosok közti tekerés. Egyébként tekertem már csomagokkal együtt is Budapesten nem egyszer és nem volt másabb mint itt, de persze ezt napszak és utca is befolyásolja. Lehet kicsit off de egy tanács , vagy tapasztalat, hogy pl. nem szabad nagyon lehúzódni mert ha a padka mellett tekersz akkor egyrészt baromi veszélyessé válik a csatornák miatt a haladás valamint nagy eséllyel FELakadsz a padkára és az autós is azt hiszi .. : gyóóó ez lehúzódott akkor sima ügy. Én mindig befelé tartok a sávban inkább és még soha nem volt gond, így "arra kényszerül" az autós hogy kiKERÜLJÖN ne csak elhaladjon mellettem, de ahogy látom megteszi lehúzódok és kölcsönösség elvén még meg is köszönik ahogy én is ha autóban ülök és a bicikliről is ha pl. megvárja az autós a lehetőséget.
Szóval kicsit mindenkinek igaza van. Én csak a saját tapasztalatomat mondtam el. Ja és ne feledjük hogy itt nem arról van szó hogy 5-el szórakozgatok hanem 20-30-al való haladásról beszélek. Ha 20-30-al szerinted lehet Pesten vagy bárhol haladni kerékpár-gyalogos sávon akkor videós bizonyítékot kérek, mert 20-30-nál Te csengethetsz bármennyit..esélyed sincs. Inkább karcolok egy autót mint ölök meg egy gyereket.