Ha kapott volna M3 futóműt, motort, váltót, egyebeket, akkor mehetett volna a "Hiánypótló termékizék"-be is mint sedán E46 M3 :D
Elolvastam a cikket amit linkeltél, és egyáltalán nem tetszett amit láttam. Nem mindha közvetlen érintett lennék az ügyben :D, de nekem nem tetszik hogy az M3 elkorcsosul, és beáll a luxuslimuzinok közé. Pontosan megfigyelhető, hogy az E30 M3 óta hogy veszti el azt az igazi versenyautó feelingjét, ami az E30-ra jellemző volt. Bivalyerős, nyers, közvetlen, extrákat csak korlátozott számban taralmazó élményautó kéne hogy legyen, ehelyett mit látunk...egy erős luxusautót, ami majdnemhogy az ember seggét is kinyalja. Éz ezt a szerepet mondjuk egy 328-nak adnám, az M3, meg maradjon M3.
Porsche-ból is van a 911-nek azthiszem egy gyári "versenyautó"-ja, még klíma sincs benne, van viszont gyárilag kagyló, meg bukócső...azoknak akik vezetni akarnak.
Elolvastam a cikket amit linkeltél, és egyáltalán nem tetszett amit láttam. Nem mindha közvetlen érintett lennék az ügyben :D, de nekem nem tetszik hogy az M3 elkorcsosul, és beáll a luxuslimuzinok közé. Pontosan megfigyelhető, hogy az E30 M3 óta hogy veszti el azt az igazi versenyautó feelingjét, ami az E30-ra jellemző volt. Bivalyerős, nyers, közvetlen, extrákat csak korlátozott számban taralmazó élményautó kéne hogy legyen, ehelyett mit látunk...egy erős luxusautót, ami majdnemhogy az ember seggét is kinyalja. Éz ezt a szerepet mondjuk egy 328-nak adnám, az M3, meg maradjon M3.
Porsche-ból is van a 911-nek azthiszem egy gyári "versenyautó"-ja, még klíma sincs benne, van viszont gyárilag kagyló, meg bukócső...azoknak akik vezetni akarnak.
közben meg is találtam: http://www.nethirlap.hu/cikk/nethirlap.21599.html