Hallottam már a Kickstarterről, de ez a kérdés a platformtól független. Ha valóban van benne üzlet, akkor majd valamelyik nagy gumigyár felvásárolja kilóra, egyetlen menedzserük repikeretéből. Aztán fektetik, és folytatják a meglevő technológiájuk értékesítését.
Szerinted pl. a Continental nem lett volna képes évtizedek alatt összehozni olyan bringagumit, ami nem kajálja be a királydinnyét, és nem reped szét az oldalfala egy év alatt? Dehogynem. Csak épp ők a nyereségre optimalizálnak, és azt árulják, ami még "épp elég jó" (good enough) ahhoz, hogy a vevők ne gyújtsák rájuk a gyáraikat. De ugyanezt csinálja az összes többi gyártó cég.
Egészen addig, amíg a kínaiak el nem lopják a fejlesztést, és nem kezdik egy dömpingben piacra dobni a másolatot.
Egyébként talán a Kerékagyon kipróbáltak egy ilyesmi defektmentes "szivacsgumit", hasonló T kapcsokkal, úgy 1-2 éve.
Az 54 kg/kerék terhelhetőségen pedig el kellene gondolkodni. Nem vagyok különösebben nagy ember, de ruhában, cuccal, önsúllyal együtt nem olyan nehéz fölé kerülni a 108-nak. Amuricában meg pláne. És akkor még semmi hupli vagy kátyú miatti dinamikus extra terhelés. (Az 5000 pedig mérföld, nem km.)
Szerinted pl. a Continental nem lett volna képes évtizedek alatt összehozni olyan bringagumit, ami nem kajálja be a királydinnyét, és nem reped szét az oldalfala egy év alatt? Dehogynem. Csak épp ők a nyereségre optimalizálnak, és azt árulják, ami még "épp elég jó" (good enough) ahhoz, hogy a vevők ne gyújtsák rájuk a gyáraikat. De ugyanezt csinálja az összes többi gyártó cég.
Egészen addig, amíg a kínaiak el nem lopják a fejlesztést, és nem kezdik egy dömpingben piacra dobni a másolatot.
Egyébként talán a Kerékagyon kipróbáltak egy ilyesmi defektmentes "szivacsgumit", hasonló T kapcsokkal, úgy 1-2 éve.
Az 54 kg/kerék terhelhetőségen pedig el kellene gondolkodni. Nem vagyok különösebben nagy ember, de ruhában, cuccal, önsúllyal együtt nem olyan nehéz fölé kerülni a 108-nak. Amuricában meg pláne. És akkor még semmi hupli vagy kátyú miatti dinamikus extra terhelés. (Az 5000 pedig mérföld, nem km.)