Mezei júzernek elérhető játékokkal mondjuk nem nagyon kell összehasonlítani, ott nagyon sok minden hiányzik, ami miatt közel sem tudsz olyan jó kört menni egy átlagos szimulátorban, mint a valóságban. Ettől függetlenül nem hinném, hogy egy pillanatig is kérdés lehet, hogy az elektronika gyorsabb és pontosabb-e, mint egy ember. A pályák nyomvonala és az autó beállításai ismertek, ebből nagyon sok tizedes jegyig ki tudja számolni a legszélső határt, ahol még pont elfér az autó (egy promó videóban nyilván nem fogják kicentizni, de legyél nyugodt, hogy az az elektronika képes lenne minden kanyarban 5 cm-re megközelíteni a falat [legalábbis jármű-elektronikai iparban dolgozó mérnökként, szerintem képes rá]) és azt 100-ból 100-szor megcsinálja ugyanúgy, egy ember erre nem képes. Ha ki is tudja tapasztalni sok körből a legjobb ívet és a legjobb sebességet, akkor sem képes azt minden körben hibátlanul pont ugyan úgy megismételni, ezzel máris időt vesztett. A szenzorok szintén sokkal gyorsabbak és pontosabbak, mint az emberi érzékszervek, sokkal pontosabban fel tudja mérni, hogy melyik gumi mennyire csúszik (és elektromos hajtásnál ennek megfelelően képes minden kereket külön vezérleni is, míg az ember egyszerre csak egy "gázpedált" tud nyomni), gyorsabban észleli az akadályt, gyorsabban képes új útvonalat kalkulálni és gyorsabban képes annak megfelelően reagálni. Egy ember maximum akkor lehet gyorsabb, ha nem gondolkodik azon, hogy előtte keresztbe állt vki, hanem ösztönből csinál valamit, ha szerencsés, akkor nyert, ha nem, akkor megint időt vesztett. A többi autó pedig csak addig lehet probléma, amíg azokat ember vezeti, akinek kiszámíthatatlan a viselkedése. Ha a többi is önvezető, akkor a pillanatnyi helyzetéből és sebességéből kiszámítható a nyomvonal, amit követni fog, és lehet alkalmazkodni hozzá.