Na igen, miután a vendég kijelentkezik a managementnek is ki kell tudnia nyitnia a széfet annak ellenére, hogy nem tudja a vendég által megadott kódot.
Az alapértelmezett admin kódot ugyan megváltoztathatnák, de a legtöbb szálloda még arra sem képes, hogy odacsavarozza a széfet, így azt fél másodperc alatt bedobja a leghülyébb tolvaj is a gurulós bőröndjébe, hogy aztán otthon szép nyugodtan szétflexelhesse az egészet.
A szobába bejutni meg nem nehéz. Sokszor még ötcsillagos szállodákban is elég annyi, hogy odamegyek a recepcióra és mondom, hogy bezártam a szobába a kártyámat. Még a nevemet sem kérik, nemhogy egy személyit. Elég a szobaszám és már kapom is az új kártyát.
A legviccesebb az volt, mikor az egyik szállodában a kártya biztonsági(?) okokból 3 naponta lejárt, ezért nem nyitotta többé az ajtót. Ilyenkor mindig le kellett menni a recepcióra, ahol elég volt bármiféle azonosítás nélkül egy szobaszámot mondani és kaptam az új kártyát. Ha én nem ismertem a recepcióst, akkor gondolom ő sem ismert engem.
Az alapértelmezett admin kódot ugyan megváltoztathatnák, de a legtöbb szálloda még arra sem képes, hogy odacsavarozza a széfet, így azt fél másodperc alatt bedobja a leghülyébb tolvaj is a gurulós bőröndjébe, hogy aztán otthon szép nyugodtan szétflexelhesse az egészet.
A szobába bejutni meg nem nehéz. Sokszor még ötcsillagos szállodákban is elég annyi, hogy odamegyek a recepcióra és mondom, hogy bezártam a szobába a kártyámat. Még a nevemet sem kérik, nemhogy egy személyit. Elég a szobaszám és már kapom is az új kártyát.
A legviccesebb az volt, mikor az egyik szállodában a kártya biztonsági(?) okokból 3 naponta lejárt, ezért nem nyitotta többé az ajtót. Ilyenkor mindig le kellett menni a recepcióra, ahol elég volt bármiféle azonosítás nélkül egy szobaszámot mondani és kaptam az új kártyát. Ha én nem ismertem a recepcióst, akkor gondolom ő sem ismert engem.