Azért azt tegyük hozzá!!! Aki azt a 4-es utat tervezte, nem volt komplett! Az az út egész embert kíván!
Elindul, simán 2 sávos, középen szaggatott! Semmi extra. Aztán párhuzamos közlekedésre alkalmas, utána Autó út, 2-2 sáv középen duplazáró, majd középen fizikai akadály, ami autópálya érzetet ad! Majd mikor már jól megszokott komfortérzettel autózunk, (bambulunk 130 al) a fizikai akadály megszűnik, és hirtelen újra kétsávosra vált, és hogy ez ne legyen elég.... KÖRFORGALOM! Majd újra autópálya feeling. És ez így megy végig! Ceglédi körforgóban minden este volt baleset, addig amíg ki nem rakták a sárga villogókat! (ennek közel 10 éve!) Azóta csak heti egy van! (látási viszonyoktól független) De az általában durva! Szerintem az egyik legveszélyesebb útszakasz! Videóban igaz hogy előzéshez sorolt be a sofőr, de nem úgy mint egy kétsávoson! Hanem úgy mint egy pályán! Egy figyelmetlenség! Borzalmas!
Elindul, simán 2 sávos, középen szaggatott! Semmi extra. Aztán párhuzamos közlekedésre alkalmas, utána Autó út, 2-2 sáv középen duplazáró, majd középen fizikai akadály, ami autópálya érzetet ad! Majd mikor már jól megszokott komfortérzettel autózunk, (bambulunk 130 al) a fizikai akadály megszűnik, és hirtelen újra kétsávosra vált, és hogy ez ne legyen elég.... KÖRFORGALOM! Majd újra autópálya feeling. És ez így megy végig! Ceglédi körforgóban minden este volt baleset, addig amíg ki nem rakták a sárga villogókat! (ennek közel 10 éve!) Azóta csak heti egy van! (látási viszonyoktól független) De az általában durva! Szerintem az egyik legveszélyesebb útszakasz! Videóban igaz hogy előzéshez sorolt be a sofőr, de nem úgy mint egy kétsávoson! Hanem úgy mint egy pályán! Egy figyelmetlenség! Borzalmas!