Igazad van, egyetértek. Csak az a lényeg, hogy vannak olyan kihívások, problémák, amit a jelen rendszerben nem tudsz megoldani. Ez ugyan az, mint amikor azt mondják, hogy 2 dimenziós világban 3 dimenziós problémákat nem tudsz megoldani. A 2+2=4 az egy gondolkodásmód, egy rendszer. 2+2=22 meg egy másik. Értem én is a videó lényegét, de ha kicsit kicsavarod, akkor igazából simán lehet, hogy a kis csávó értelmesebb mint a tanár, csak ő más szinten gondolkodik, a többi, hogy most ebből óriási balhé van az már egy másik történet. De az azért most is látszik ha körül nézel magad körül, hogy a ma jelentkező problémákat az eddig jól bevált rendszerek mentén nem tudjuk megoldani, a megoldáshoz el kell engedni az eddig berögzült "tényeket", ehhez viszont az kell, hogy ne ragadj be a 2+2=4 skatulyába, hanem gondold végig hogy van-e értelme a 2+2=22-nek :D