Ha 1-nél több kerék elemelődik a talajtól, akkor nem szabad egy ponton emelni.
Az autó elgördülhet, oldalra megbillenhet.
A kézifék is általában csak a hátsó kerekeket rögzíti.
Ilyen emeléskor az autó súlyának többszöröse van az emelőn, amit lehet, hogy csak egy kis kavics tart meg, ami ha elpattan, az emelő kirúghat.
Az autó alatti tartók nem biztos, hogy bírják nagy vízszintes erő felvételét.
A videó alatti kommentek szerint a teteje is megcsúszhat, kilyukasztja a benzintankot, tűzveszély.
Ha 1-nél több kerék elemelődik a talajtól, akkor nem szabad egy ponton emelni.
Az autó elgördülhet, oldalra megbillenhet.
A kézifék is általában csak a hátsó kerekeket rögzíti.
Ilyen emeléskor az autó súlyának többszöröse van az emelőn, amit lehet, hogy csak egy kis kavics tart meg, ami ha elpattan, az emelő kirúghat.
Az autó alatti tartók nem biztos, hogy bírják nagy vízszintes erő felvételét.
A videó alatti kommentek szerint a teteje is megcsúszhat, kilyukasztja a benzintankot, tűzveszély.