elég ronda egy förmedvény, de biztos jó. Amúgy a súlyától meg nem kell hasraesni, annyival nem könnyebb, hogy megérje az árát. Bár a kerékpársportban minden megspórolt gramm súlyos pénzkötegekben mérhető. Én attól tartok, hogy ha erős is ez a váz, nem hiszem, hogy külső behatásokkal szemben annyira ellenálló lenne, mint egy hagyományos cső keresztmetszetű. Gondolok itt arra, ami egy bringa életében elég gyakori, pl. elborul, és a felső vázcsövet középen elkapja egy valami, ami kiáll a földből. Érdekes lehet. Nincs felület, ami szétosztaná az ütés erejét, és lehet, hogy behányna ettől a váz. Nem tudom. Amúgy meg azért sem tetszik, mert kevlár van benne, amit már régen nem használnak szívesen, ugyanis elég környezetszennyező anyag, mind az előállítása, mind pedig a későbbi élete során. Nem mintha a karbonszálas cucc jobb lenne ilyen szempontból, az is gusztustalan szennyező, főleg gyártáskor...
elég ronda egy förmedvény, de biztos jó. Amúgy a súlyától meg nem kell hasraesni, annyival nem könnyebb, hogy megérje az árát. Bár a kerékpársportban minden megspórolt gramm súlyos pénzkötegekben mérhető. Én attól tartok, hogy ha erős is ez a váz, nem hiszem, hogy külső behatásokkal szemben annyira ellenálló lenne, mint egy hagyományos cső keresztmetszetű. Gondolok itt arra, ami egy bringa életében elég gyakori, pl. elborul, és a felső vázcsövet középen elkapja egy valami, ami kiáll a földből. Érdekes lehet. Nincs felület, ami szétosztaná az ütés erejét, és lehet, hogy behányna ettől a váz. Nem tudom. Amúgy meg azért sem tetszik, mert kevlár van benne, amit már régen nem használnak szívesen, ugyanis elég környezetszennyező anyag, mind az előállítása, mind pedig a későbbi élete során. Nem mintha a karbonszálas cucc jobb lenne ilyen szempontból, az is gusztustalan szennyező, főleg gyártáskor...
Unitra