Koncepció ide vagy oda sztem nem működhet sajnos, bár valóban nem lenne rossz, de egy halom megválaszolatlan kérdést felvet:
- Ha kétszemélyes akkor világviszonylatban már most 3.000.000.000 db kellene belőle, és egyre csak többen leszünk.
- Bár annak idején az utak se egyből lettek kiépítve, de gondoljunk csak bele a kivitelezési, fenntartási, üzemeltetési, karbantartási kötségekbe.
- Mivel az egész egyetlen "csövön" fut meghibásodás esetén úgy járunk ezzel is, mint a villamossal. A puszta közepén lógsz a levegőbe? Akkor inkább földönfutó járműre volna szükség.
- Sokkal több értelme van a jelenlegi autopályákat megtartani, és más meghajtás elvén működő guruló járműveket üzemeltetni. Ez az eszköz ugyanúgy a tömegközlekedésnél lenne jó, de kevés, nagy tömeget elszállító járművel, lásd TGV
- Mágnesvasút valóban létezik, de ilyen kis szállítási kapacitással halott ötlet.
- Tipikusan álmodj nagyot majdcsak lesz valahogy ötlet
- Ha többen akarnak ugyanabban a megállóban kiszállni, akkor hogyan oldják meg a tárolást?
- Fordított esetben, ha elfogy, akkor várok, míg jön egy a raktárból? Mint a zebránál, várok, míg zöldre vált csak itt hosszabb a várakozási idő :DD
- A sok leágazás miatt a sebesség garantáltan nem annyi lesz, mint amennyit igérnek a videóban a "megálmodók"
- Gondoljunk el egy várost több kilóméternyi hálózattal. melyik rontja jobban az összképet egy autópálya, vagy ennyi rengeteg sinpálya, amitől még az eget se látod?
- Túlzsúfoltság ugyanúgy a belvárosban, pangás kint a pusztán,
- Nekem senki ne mondja, hogy ezzel a dugót ki lehetne váltani. Egyszerűen túl sokan vagyunk erre a bolygóra.
- Hasonlóan ez is vicces nekem, mint az ötödik elemben, amikor "szintenként" halad a forgalom a levegőben, x méter magaságon keresztül.
Ennyi jutott most az eszembe, de csak azért ilyen kevés, mert már fáradt vagyok.
- Ha kétszemélyes akkor világviszonylatban már most 3.000.000.000 db kellene belőle, és egyre csak többen leszünk.
- Bár annak idején az utak se egyből lettek kiépítve, de gondoljunk csak bele a kivitelezési, fenntartási, üzemeltetési, karbantartási kötségekbe.
- Mivel az egész egyetlen "csövön" fut meghibásodás esetén úgy járunk ezzel is, mint a villamossal. A puszta közepén lógsz a levegőbe? Akkor inkább földönfutó járműre volna szükség.
- Sokkal több értelme van a jelenlegi autopályákat megtartani, és más meghajtás elvén működő guruló járműveket üzemeltetni. Ez az eszköz ugyanúgy a tömegközlekedésnél lenne jó, de kevés, nagy tömeget elszállító járművel, lásd TGV
- Mágnesvasút valóban létezik, de ilyen kis szállítási kapacitással halott ötlet.
- Tipikusan álmodj nagyot majdcsak lesz valahogy ötlet
- Ha többen akarnak ugyanabban a megállóban kiszállni, akkor hogyan oldják meg a tárolást?
- Fordított esetben, ha elfogy, akkor várok, míg jön egy a raktárból? Mint a zebránál, várok, míg zöldre vált csak itt hosszabb a várakozási idő :DD
- A sok leágazás miatt a sebesség garantáltan nem annyi lesz, mint amennyit igérnek a videóban a "megálmodók"
- Gondoljunk el egy várost több kilóméternyi hálózattal. melyik rontja jobban az összképet egy autópálya, vagy ennyi rengeteg sinpálya, amitől még az eget se látod?
- Túlzsúfoltság ugyanúgy a belvárosban, pangás kint a pusztán,
- Nekem senki ne mondja, hogy ezzel a dugót ki lehetne váltani. Egyszerűen túl sokan vagyunk erre a bolygóra.
- Hasonlóan ez is vicces nekem, mint az ötödik elemben, amikor "szintenként" halad a forgalom a levegőben, x méter magaságon keresztül.
Ennyi jutott most az eszembe, de csak azért ilyen kevés, mert már fáradt vagyok.