Ennél már csak az a jobb, amikor 70-80-100-al elrobog a baromarcúja előtted, miközben már a fél zebrát átszelted, elugrasz, elkűdöd az anyjába és akkor hirtelen lefékez. Oszt kiszáll ordibálni veled. Igy aztán tényleg sokat nyert a bolton, biztosan azért nem állt meg, mert annyira sietett. Hihetelen sok bunkó autós van, a gyalogosok bunkózásával én nem értek egyet, mert autósként sohasem tapasztaltam, hogy bunkóztak volna velem a gyalogosok, pedig nemkeveset vezetek. Egyébként ha már a sebességnél járink nagyban megdobná, ha mindenki elengedné a gyalogost, mert akkor nem tétováznának lelépni, és nem várnák meg, míg ötször intesz, hogy elengeded, hanem pörgősebben kelnének átm nem állnál annyit, mint most (mármint aki elengedi a gyalogost). Arról nem is beszélve, hogy a közlekedési morál meg nagyban javulna, és galogosként én sem lennék beszarva egy zebra előtt, hogy most vajh elütnek-e agy sem?
Másrészt sztem ezért is az oktatési rendszert lehet hibáztatni, azokat a T oktatókat, akik semmit nem magyaráznak (ez egyébként itt is előjött, néhányan hogy rácsodálkoztak, hogy hogyani s kellene egy zebrát megközelíteni ugye-ugye).
Az meg a legeslegjobb, amikor a BKV busz közelíti a zebrát ezerrel, mintha nem ott járna el egy ap 50X és nem tudná, hogy zebra meg gyalogos.
Másrészt sztem ezért is az oktatési rendszert lehet hibáztatni, azokat a T oktatókat, akik semmit nem magyaráznak (ez egyébként itt is előjött, néhányan hogy rácsodálkoztak, hogy hogyani s kellene egy zebrát megközelíteni ugye-ugye).
Az meg a legeslegjobb, amikor a BKV busz közelíti a zebrát ezerrel, mintha nem ott járna el egy ap 50X és nem tudná, hogy zebra meg gyalogos.