NA de számoljunk csak. Mondjuk tök messziről látod, hogy az út közepén van egy zebra, és látod, mert ki is van táblázva, és akármennyivel is mentél addig, de lelassítasz mondjuk 45-re. Ez még nem olyan vészes. És mivel már eleve lassulva, nem husszal, nem 10-zel 45-tel érkezel a zebra közelébe, akkor ha ott áll valaki, rávillogsz, és még jobban lelassítasz, mondjuk 20-ra. és ha ezt ügyesen csinálod, még le se kell állnod, mert átér mire odaérsz.
Oké vannak helyzetek amikor nem lehet megállni, meg úgy adja, meg nem veszi észre az ember. Ezt elismerem. Persze én is van, hogy nem engedek át valakit (bár én olyankor a következő alkalommal valakit elengedek, hgoy egálban legyek) de alapvetően lehet figyelni és figyelmesnek lenni.
És amúgy miből álla vezetés? nem abból hogy figyeled az autókat előtted mögötted, a táblákat, a gyalogosokat és a sebességet, és mindezt egyszerre? szerintem elég jól meg lehet ezeket osztani.
Oké vannak helyzetek amikor nem lehet megállni, meg úgy adja, meg nem veszi észre az ember. Ezt elismerem. Persze én is van, hogy nem engedek át valakit (bár én olyankor a következő alkalommal valakit elengedek, hgoy egálban legyek) de alapvetően lehet figyelni és figyelmesnek lenni.
És amúgy miből álla vezetés? nem abból hogy figyeled az autókat előtted mögötted, a táblákat, a gyalogosokat és a sebességet, és mindezt egyszerre? szerintem elég jól meg lehet ezeket osztani.