Tudtommal nem a szigetelés volt az ok (csak az okozat), hanem mert a profit miatt (minnél hamarabb leszállni) áthágtak egy pár szabályt a leszállásnál: pl a tul erős oldalszél nyiróhatásának figyelmen kivül hagyása, a hajótesten felhalmozódott töltés szabályos kisütésének elmulasztása, a ballontest leszállás előtti bejárása, és még lehetne sorolni.
a láng szine meg azért volt vörös , mert a meghajtáshoz használt dizelolaj (ami szintén szivárgott) megfestette a lángot.
a hidrogéntartály szigetelésével nem volt semmi baj a leszállásig, egy a nyirószél miatt tulterhelt és ezért elpattanó acélsodrony sérthette fel.
a léghajók meg a jövő légiszállitásának alapjai lesznek.
nem kell különösebb energia a lebegésükhöz, a rakományukat bárhol lerakhatják...
csak az időjárásra egy kicsit érzékenyek.
már a világháboruban mennyire jól megépitették őket, a mai modern anyagokkal szerintem sokkal kifinomultabbakat lehetne épiteni. (Csak kell néhány pénzeszsák zsidó aki befektet...)
a láng szine meg azért volt vörös , mert a meghajtáshoz használt dizelolaj (ami szintén szivárgott) megfestette a lángot.
a hidrogéntartály szigetelésével nem volt semmi baj a leszállásig, egy a nyirószél miatt tulterhelt és ezért elpattanó acélsodrony sérthette fel.
a léghajók meg a jövő légiszállitásának alapjai lesznek.
nem kell különösebb energia a lebegésükhöz, a rakományukat bárhol lerakhatják...
csak az időjárásra egy kicsit érzékenyek.
már a világháboruban mennyire jól megépitették őket, a mai modern anyagokkal szerintem sokkal kifinomultabbakat lehetne épiteni. (Csak kell néhány pénzeszsák zsidó aki befektet...)