Nálunk is sokat romlott a közlekedési morál az utóbbi években. Úgy néz ki az utakon már csak ellenségek vannak, rengeteg lett az agresszív söfőr. Felmérések bizonyítják, hogy a KRESZ be nem tartása, gyakorlatilag semmibe vétele okoz mind több balesetet. Egyik legfőbb probléma a féktávolság be nem tartása, gyorshajtás, irányjelzés elmulasztása, és valamiért az "én vagyok az utak királya" érzésből adódó hamis és önhitt hatalmi érzet. Vannak gyenge törekvések a közúti rend visszaállítására, akadnak szép számmal, akik azt szorgalmazzák, hogy minden gépkocsivezető néhány évente PAV-on (pályaalkalmassági vizsgálaton) venne részt, és megismételné sikeres KRESZ vizsgáját. A kezdeményezés célja az agresszívvé, labilissá vált söfőrök kiszűrése, és KRESZ tudásunk napra kész ismerete. Ettől várják a csodát, a magyar közlekedési morál javulását, valamint a szigorúbb, és rendszeres rendőri ellenőrzésektől.
Ott a pont. Gipsz Jakab közrendőr nem azért trafizik, mert nincs ennél jobb szórakozása. Hanem azért, mert a drágajó magyar költségvetésben tételként szerepel a rendőrség által beszedett szabálysértési bírság. És ez a tétel sokszor megnövekszik, mikor Eltolcsy vagy egy másik barom épp elbassza a költségvetést: http://index.hu/gazdasag/magyar/2012/10/15/birsagok/
Magyarán mi magyarok kötelezően vagyunk szabálysértők. Ha esetleg mégsem, akkor is. A TERVben ez szerepel, azt meg ugye már az átkosban is teljesíteni kellett...
http://index.hu/gazdasag/magyar/2012/10/15/birsagok/
Magyarán mi magyarok kötelezően vagyunk szabálysértők. Ha esetleg mégsem, akkor is. A TERVben ez szerepel, azt meg ugye már az átkosban is teljesíteni kellett...