Az amerikai hadsereg tesztelte 1959-ben a lebegő autóját, a Curtiss-Wright Model 2500 Air Car-t. A jármű a jól ismert légpárnás hajók techikájára épült. Bárki tudta vezetni, aki elboldogult egy utcai autóval. A kocsi elérte a 55-60 km/h-s sebességet és egy tank benzinnel két órát tudott repülni. Komoly hátránya volt viszont, hogy csak sík felületen volt képes haladni. Ami viszont lehetett bármi, beton, havas-jeges út, homok, víz, stb. Egy évvel később megjelent a négy üléses kivitel is, de valamiért a hadsereg 1961-ben leállította a további fejlesztéseket. A tesztjárműveknek azóta nyomuk veszett, és a lebegő autó irányvonalat azóta sem vette fel semelyik gyártó sem.
Aham. Szóval akkor minden kis városi fékezésnél vágja le az alját a kocsi? :D Vagy tegyük fel autópályán mész 130-al vészfékezni kell és lerakod az alját hogy utána irányíthatatlanul szikrák kíséretében csússzál tovább?
Nem arról van szó, meg lehet csinálni, de iszonyatosan drága lenne kidolgozni és túl sok hibalehetőség lenne ami nem annyiban merül ki hogy anyázni fog vele a tulaj hanem az életét is elveszítheti.
Nem arról van szó, meg lehet csinálni, de iszonyatosan drága lenne kidolgozni és túl sok hibalehetőség lenne ami nem annyiban merül ki hogy anyázni fog vele a tulaj hanem az életét is elveszítheti.